Lediga tjänster

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven person med hög servicenivå som ska ansvara för telefon, bokning och gäster. Du kommer dagligen att arbeta med uppgifter inom reception och administration, du har ansvar över att välkomna besökare som kommer till oss, förse dem med kaffe/vatten samt se till att mottagningen är välkomnande och snyggt.Vidare sköter du bokning, enklare inköp, post- och bud, uträttar ärenden vid behov och underlättar vardagen på kontoret! Vi ser gärna att du har intresse för sociala medier då du kan komma att sköta foto och publicering av inlägg i våra sociala medier och marknadsföringskanaler. Det kan även förekomma att du assisterar vid events med administrativa och operativa uppgifter.

Din profil

Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som receptionist alt. butiks- eller kontorsassistent. Du ligger steget före och ser vad som behöver göras på kontoret.Du kommer gärna med egna idéer och initiativ och du trivs bäst i en roll där du får vara självständig, ta ansvar och dagligen ge den bästa servicen till besökare och medarbetare. Vidare att du är flexibel, noggrann och prestigelös. Du är flytande i det svenska och engelska kan du obehindrat.Stämmer egenskaper som positiv, glad, engagerad och lojal in på dig? Sök tjänsten redan idag!

Övrigt

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Arbetstiden är belagd mellan 10:00-18:00 vardagar, samt 10:00-16:00 lördagar.Ansökan skickas till: info@proclinique.se